Hardware aanbieden

Het aanmelden van overtollige hardware gaat heel eenvoudig per e-mail (bij voorkeur in de vorm van een inventarisatielijst uit uw assetmanagement systeem met aantallen, merk, model, bouwjaar en werking van de apparatuur, computers, laptops et cetera). U kunt ook telefonisch de gevraagde informatie aan ons verstrekken door te bellen naar: 076-5716942 Een andere optie is het aan ons uitbesteden van deze inventarisatie werkzaamheden.

Het afvoertraject bestaat doorgaans uit de volgende stappen:

Voortraject

  • U verstrekt ons informatie over de af te voeren hardware (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking);
  • U hoort van ons wat de afvoerkosten zijn;
  • U maakt een keuze: wel of geen opdrachtverstrekking;

Afvoertraject

  • We plannen samen een ophaalmoment voor het afvoeren van de hardware;
  • De hardware wordt door ons ingeladen en afgevoerd (na ondertekening van het hardware afvoerformulier (vrachtbrief) door een vertegenwoordiger van uw bedrijf);

Natraject

  • U ontvangt een hardware-audit (uitgebreide inventarisatielijst), de data-vernietigingsrapportage en eventueel een milieurapportage (WEEELABEX)
  • U ontvangt een (NUL)factuur voor het afvoeren van de hardware indien van toepassing (*)

Voordelen voor u als klant
Als klant hoeft u niet meer om te kijken naar uw overtollige hardware, want alles wordt meegenomen. Niet alleen de krenten uit de pap!
Het hele proces van plannen tot en met het afvoeren wordt door ons gedaan.

* Overtollige hardware wordt kostenloos opgehaald, indien deze nog een redelijke marktwaarde (“restwaarde”) heeft en het per geval minimaal 50 werkende systemen (laptops en / of computers) betreft. Bij wegstrepen van de restwaarde van de hardware tegen afvoerkosten zullen wij een NUL-factuur leveren voor uw administratie.