Hardware aanbieden

 

Het aanmelden van overtollige hardware kan op 3 manieren:

 

1. Via het Hardware Aanmeldingsformulier (AANBEVOLEN) onderaan deze pagina geeft u ons de gevraagde informatie (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking)

2. Per e-mail geeft u ons informatie (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking) over de af te voeren hardware.  Bij voorkeur een inventarisatielijst uit uw assetmanagement systeem

3. Telefonisch (door te bellen naar 076-5716942 ) geeft u ons informatie (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking) over de af te voeren hardware

 

VOORDELEN

Als klant hoeft u niet meer om te kijken naar uw overtollige hardware.
Alles wordt meegenomen, dus niet alleen de krenten uit de pap!
U hoeft niets op pallets te zetten of in kratten te doen!
We hebben mankracht genoeg om alles in te laden!
We nemen zelf gereedschappen mee!


Het hele proces van plannen tot en met het afvoeren wordt door ons gedaan!

 

Het afvoertraject bestaat doorgaans uit de volgende 7 stappen:

1. U vult het Hardware Aanmeldingsformulier in (onderaan deze pagina)

U verstrekt ons zo informatie (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking) over de hardware

2. We bepalen wat de uiteindelijke afvoerkosten zijn.

We maken een inschatting van de waarde van de door u aangeboden hardware

3. U reageert op ons voorstel en maakt een keuze (indien akkoord)

U kiest voor een NUL-factuur (“wegstrepen”) (Alleen mogelijk bij het afvoeren van minimaal 50 werkende laptops en/of computers) of u kiest voor een offerte en facturatie met voor- en nacalculatie en een eventuele cash-back.

4. We plannen samen een ophaalmoment voor het afvoeren van de hardware (indien akkoord)

5. De hardware wordt door ons ingeladen en afgevoerd naar onze werkplaats voor data vernietiging.

Een vertegenwoordiger van uw bedrijf tekent het hardware afvoerformulier ( vrachtbrief)

6. U ontvangt een hardware audit (uitgebreide inventarisatielijst) en de data-vernietigingsrapportage

7. U ontvangt een NUL-factuur , een factuur voor het afvoeren van de hardware of een cash-back

 

Kosten en baten

Kosten milieuvriendelijke afvoer van overtollige hardware

De door u aangeboden hardware wordt beoordeeld en op basis daarvan worden de kosten voor het afvoeren van de hardware berekend. In de praktijk worden de kosten vaak (grotendeels) weggestreept tegen de opbrengsten. Dit houdt in dat de hardware in een dergelijk geval zonder betaling wordt opgehaald, indien deze nog een redelijke marktwaarde (“restwaarde”) heeft en het minimaal 50 werkende systemen (laptops en/of computers) betreft. Bij wegstrepen zullen wij een NUL-factuur leveren voor uw administratie. Het spreekt voor zich dat, indien wij slechts sterk verouderde computers en 15 inch monitoren bij u ophalen, er niets weg te strepen valt, maar er wel afvoerkosten van toepassing zijn. We nemen wel alles mee!

Baten bij afvoer van overtollige  ( courante! ) hardware: INKOOP / TRADE IN

U krijgt een marktconforme prijs indien uw bedrijf of instelling ons voor de handel zeer geschikte apparatuur aanbiedt, zoals courante laptops (< 4 jaar oud). De apparatuur wordt vooraf door ons getest, geclassificeerd en gewaardeerd. U kunt uw courante hardware ook via het hardware aanmeldingsformulier aanbieden.

 

Hardware aanmelden

Middels onderstaand formulier kunt u al uw overtollige hardware aanmelden en exact aangeven om wat voor hardware (aantallen, merk, model, bouwjaar en werking) het gaat, maar u kunt ons ook uw eigen inventarisatie-lijst uit uw assetmanagement systeem mailen. Indien gewenst maken wij vooraf een inventarisatielijst van de af te voeren hardware.

 

 

Laat dit veld blanco
Voorbeeld: Dell / Precision / T3500 / 3